Kulisy powstania spotu reklamowego z udziałem piłkarza Łukasza Piszczka
- Kategoria: AKTUALNOŚCI BRANŻOWE
W ostatni tydzień sierpnia wystartowała ogólnopolska kampania promocyjna KRISPOL prowadzona pod hasłem „Gwarancja spokoju podczas budowy domu?” z udziałem Ambasadora marki Łukasza Piszczka, na co dzień zawodnika Borussi Dortmund i Reprezentacji Polski.
Kampanię poprzedziła emisja teasera „Kogo spotka Łukasz?” na oficjalnym profilu sportowca na Facebooku. Piłkarz zaprosił swoich fanów do wzięcia udziału w konkursie polegającym na napisaniu dalszej części historii. Wśród komentarzy pojawiło się wiele kreatywnych pomysłów oraz propozycji spotkania z gwiazdami sportu i show-biznesu.
Kampania „Gwarancja spokoju” rozpoczęła się promocją w telewizji. Następnie przeniosła się w kanały VOD, wspierane działaniami w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów KRISPOL.
Marka KRISPOL wyemitowała materiał filmowy „making of” przedstawiający kulisy powstania spotu. Oto on: https://www.youtube.com/watch?v=-n_jOYsvN5g
KRISPOL
press box
NOWOŚCI
- Laur Konsumenta 2025 dla ANWIS
- Okna Schüco PVC-U z ukrytą osłoną przeciwsłoneczną
- Drzwi AS 178HS Modern - mniej elementów, więcej możliwości
- Rozwiązania do domu inteligentnego - drzwi i okna
- Kolejny krok w kierunku przyszłości zrównoważonego budownictwa
- Fasada wykonana ze szwajcarską precyzją
- BKS - 5 elementów, o których trzeba wiedzieć
- Zadbaj o bramę garażową po zimie - to się opłaca
- KFV zamek magnetyczny 116: estetyczne rozwiązanie do drzwi bezprzylgowych
- Drzwi i bramy marki Hörmann to najlepszy strażnik ciepła
- Eksperci doradzają jak przeprowadzić remont domu z programem Czyste Powietrze
- Nowość Aluron - drzwi z przesuniętą osią obrotu AS 100 PIVOT